W jaki sposób prowadzimy w naszej kancelarii sprawy Kindergeld?

W związku z tym, że otrzymujemy pytania dotyczące tego, w jaki sposób prowadzimy sprawy Kindergeld,
postanowiliśmy odpowiedzieć w tym artykule na te, które najczęściej się powtarzają.


Jak rozumieć termin 6 miesięcy wstecz?

Termin 6 miesięcy wstecz liczy się od daty złożenia wniosku, dlatego warto zadbać o to, aby wniosek był złożony możliwie jak najszybciej.

Jakie dokumenty potrzebne są do złożenia wniosku?

Wykaz wszystkich potrzebnych dokumentów wysyłamy drogą mailową. Im szybciej zostaną nam dostarczone, tym szybciej złożymy wniosek. Zadbanie o dostarczenie nam jak najszybciej kompletu dokumentów leży po stronie klienta.

Dlaczego korespondencja z Kancelarii przychodzi z różnych adresów mailowych?

Wynika to z dbałości o wysoką jakość świadczonych przez nas usług. W naszej Kancelarii wprowadziliśmy system podwójnego sprawdzania spraw i szkolenia kadr, polegający na tym, że każde pismo, które wychodzi z naszej Kancelarii, jest opracowywane przez jednego z pracowników, a następnie trafia do bardziej doświadczonej osoby, która je sprawdza i ewentualnie nanosi swoje poprawki.

Czy rzeczywisty koszt pozyskania Kindergeld może ulec zmianie?

Tak, czasami zdarza się, że rzeczywisty poniesiony koszt jest większy od szacowanego. Dzieje się tak, gdy dana sprawa wymaga przeprowadzenia dodatkowych działań np. sprawy sądowej. W każdym przypadku dokładnie informujemy, z czego będzie wynikało podwyższenie kosztów.

Dlaczego koszt pozyskania Kindergeld jest wyższy niż w innych kancelariach?

Po części już to wyjaśniliśmy – podwójny system sprawdzania spraw, który wspomaga jakość świadczonych usług, ma wpływ na koszty. Jednak większość naszych klientów przyznaje, że nasza postawa: dbałość o odpowiednią komunikację, zwracanie uwagi na szczegóły oraz pomoc, ktorą udzielamy podczas prowadzenia całej sprawy w pełni zasługuje na wyższe wynagrodzenie.

Ponadto nasze doświadczenie pozwala nam podejmować się spraw skomplikowanych i trudnych, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się nie do rozwiązania. Zdarza się też, że do naszej Kancelarii trafiają sprawy, z którymi nie potrafią poradzić sobie inne podmioty, a które my doprowadzamy do końca. Oczywiście, to zawsze jest indywidualną decyzją klienta, z kim podejmie współpracę.

Co w przypadku, gdy nie jestem zadowolony z usług waszej Kancelarii?

Zdajemy sobie sprawę, że pomimo naszego zaangażowania, mogą się również zdarzyć i takie sytuacje. W takim przypadku, ostatecznym wyjściem jest rozwiązanie współpracy na uzgodnionych warunkach – wdrażamy je, gdy zawiodą inne możliwości. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości ze strony klienta, w pierwszej kolejności pytamy, co jest powodem niezadowolenia. Często są to kwestie, które można szybko wyjaśnić. Jeśli mimo to klient nie jest usatysfakcjonowany, uruchamiamy procedurę reklamacyjną, która polega na dokładnym odniesieniu się do wszystkich skierowanych pod naszym adresem zastrzeżeń – badamy ich zasadność oraz proponujemy adekwatne rozwiązania.

Na koniec dodajmy, że w przypadku Kindergeld nie pobieramy z góry całości naszego honorarium. Znaczna część wynagrodzenia wpływa do nas już po przyznaniu świadczenia, dlatego ryzyko ponoszone przez naszych klientów jest minimalne.


Jeśli masz pytania lub chcesz zlecić nam rozwiązanie kwestii prawnej, zadzwoń do nas 91 421 37 99 lub  napisz. Odpowiemy na Twoje pytania, doradzimy oraz podejmiemy skuteczne działania.